سایت پروژه دانلود

سایت پروژه دانلود، مرجع جامع پی دی اف‌ های کتاب های ایرانی و خارجی ، شما را وارد دنیای جذاب دانش و اطلاعات می کند. همین حالا وارد پروژه دانلود شوید و به منبع عظیمی از کتاب ها دسترسی داشته باشید

سایت پروژه دانلود

سایت پروژه دانلود، مرجع جامع پی دی اف‌ های کتاب های ایرانی و خارجی ، شما را وارد دنیای جذاب دانش و اطلاعات می کند. همین حالا وارد پروژه دانلود شوید و به منبع عظیمی از کتاب ها دسترسی داشته باشید

دانلود رایگان کتاب طراحی سلف و ترانسفورماتور

در دانلود رایگان کتاب طراحی سلف و ترانسفورماتور  اثر جاودان نویسندگان معروف کوروش منفرد می باشد که توانسته به یکی از پر فروش ترین و برجسته ترین آثار در سرتایر جهان تبدیل شود. پی دی اف کتاب طراحی سلف و ترانسفورماتور با توجه به کاربرد مورد نیاز، عناصر مغناطیسی باید طراحی شوند و در بیش تر اوقات، نمی‌توان سلف و ترانسفورماتوری که نیازتان را تأمین می‌کند، همانند سایر عناصر الکترونیکی به طور آماده از بازار فراهم کرد، بنابراین لازم است تا اصول طراحی این دو عنصر پرکاربرد و با اهمیت را بیاموزید.

بخشهایی از پی دی اف کتاب‌ طراحی سلف و ترانسفورماتور

فصل اول این کتاب به مرور و یادآوری اصول الکترومغناطیس که در طراحی سلف و ترانسفورماتور استفاده می‌شود، اختصاص یافته است، فصل دوم به مبحث طراحی سلف، سلف‌های AC، آموزش طراحی انواع سلف‌های مبدل‌های سوئیچینگ، سلف فیلتر ورودی و ترانسفورماتور فلای‌بک با شیوه‌های گوناگون و با مثال‌های کاربردی می‌پردازد.

فصل سوم به طراحی ترانسفورماتورهای سوئیچینگ مربوط است و طراحی ترانسفورماتورهای سوئیچینگ، طراحی ترانسفورماتورهای جریان (CT) و ترانسفورماتور AC آموزش داده می‌شود... "خرید کتاب طراحی سلف و ترانسفورماتور کوروش منفرد"

فهرست مطالب کتاب پی دی اف طراحی سلف و ترانسفورماتور :

فضل اول

  • مقدمه‌ای بر الکترومغناطیس

فصل دوم

  • طراحی سلف

فصل سوم

  • طراحی ترانسفورماتور سوئیچینگ

چرا کتاب طراحی سلف و ترانسفورماتور pdf را باید خریداری کنید؟

پی دی اف کتاب طراحی سلف و ترانسفورماتور رایگان یکی از کتاب های محبوب در میان دوست داران طالعه و پیشرفت می باشد که آماده‌ ی ایجاد تغییرات اساسی در خود و در هم شکستن چارچوب ذهن خود می باشند است. کتاب طراحی سلف و ترانسفورماتور موفقیت زودهنگامی را به شما وعده می‌ دهد تا با مطالعه و تفکر درباره محتوای کتاب به تمامی خواسته های خود برسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد