سایت پروژه دانلود

سایت پروژه دانلود، مرجع جامع پی دی اف‌ های کتاب های ایرانی و خارجی ، شما را وارد دنیای جذاب دانش و اطلاعات می کند. همین حالا وارد پروژه دانلود شوید و به منبع عظیمی از کتاب ها دسترسی داشته باشید

سایت پروژه دانلود

سایت پروژه دانلود، مرجع جامع پی دی اف‌ های کتاب های ایرانی و خارجی ، شما را وارد دنیای جذاب دانش و اطلاعات می کند. همین حالا وارد پروژه دانلود شوید و به منبع عظیمی از کتاب ها دسترسی داشته باشید

دانلود رایگان کتاب برنامه نویس عمل گرا

در دانلود رایگان کتاب برنامه نویس عمل گرا اثر جاودان نویسندگان معروف دیوید توماس می باشد که توانسته به یکی از پر فروش ترین و برجسته ترین آثار در سرتایر جهان تبدیل شود. پی دی اف کتاب برنامه نویس عمل گرا کتاب برنامه‌نویس عملگرا ذهنیت و زیرساخت فکری ما را به چالش می‌کشد. ما را با بنیاد تفکر «عمل‌گرا» آشنا می‌کند: به ما می‌گوید، چگونه فکر کنیم تا از کارمان لذت ببریم و سرنوشت زندگی حرفه‌ای‌مان را به دست خودمان رقم بزنیم و پله‌پله تعالی پیدا کنیم.این کتاب در فضای مجازی در فهرست «کتاب‌هایی که هر مهندس نرم‌افزار باید بخواند» The must read books for SE قرار دارد.

درباره و خلاصه دانلود کتاب برنامه نویس عملگرا

اندرو هانت (Andrew Hunt) و دیوید توماس (David Thomas) در این کتاب، نه به تعریف‌های کلیشه‌ای مهندسی پرداخته‌ اند و نه سعی دارند که آن را به شکلی جدید تعریف کنند، آن چه در این کتاب می‌خوانیم، مهم‌ترین اصول و قواعد تولید نرم‌افزار است.

وجه تمایز کتاب برنامه‌نویس عمل‌گرا با دیگر کتاب‌ها، مثال‌های واقعی است که تجربهٔ عملی نویسندگان را به ما منتقل می‌کند. برنامه‌نویس‌ها باید مسیری طولانی را طی کنند تا چنین تجربه‌ای را به‌ چنگ آورند، در این کتاب، نویسنده‌ها از واقعیت‌ هایی حرف می‌زنند که خودشان در دل توسعۀ نرم‌افزار تجربه کرده‌اند. پی دی اف کتاب برنامه نویس عمل گرا یکی از بهترین آثار در ژانر مهندسی کامپیوتر می باشد که پیشنهاد ما به شما مطالعه این کتاب ارزشمند می باشد.

بیوگرافی کوتاه از دیوید توماس

دیوید توماس زادهٔ 14 ژوئن 1953 یک موسیقی‌دان اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۷۴ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است که در پست به معرفی کتاب برنامه نویس عمل گرا pdf download برای شما عزیزان پرداخته ایم.

آثار برجسته دیوید توماس :

  • کتاب برنامه نویس عمل گرا pdf download
  • رمز گشایی زبان مردان
  • کتاب آره، نه، شاید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد