سایت پروژه دانلود

سایت پروژه دانلود، مرجع جامع پی دی اف‌ های کتاب های ایرانی و خارجی ، شما را وارد دنیای جذاب دانش و اطلاعات می کند. همین حالا وارد پروژه دانلود شوید و به منبع عظیمی از کتاب ها دسترسی داشته باشید

سایت پروژه دانلود

سایت پروژه دانلود، مرجع جامع پی دی اف‌ های کتاب های ایرانی و خارجی ، شما را وارد دنیای جذاب دانش و اطلاعات می کند. همین حالا وارد پروژه دانلود شوید و به منبع عظیمی از کتاب ها دسترسی داشته باشید

دانلود رایگان کتاب یادگیری الکترونیک به زبان ساده با آردوینو

در دانلود رایگان کتاب یادگیری الکترونیک به زبان ساده با آردوینو اثر جاودان نویسندگان معروف محمود خاوریان می باشد که توانسته به یکی از پر فروش ترین و برجسته ترین آثار در سرتایر جهان تبدیل شود. پی دی اف کتاب یادگیری الکترونیک به زبان ساده با آردوینو برای دانش‌آموزان الکترونیک و هم چنین علاقه‌مندانی که حتی اطلاعات زیادی درباره الکترونیک ندارند، مناسب بوده و ضمن معرفی آردوینو، از آن به عنوان بهانه‌ای برای آموزش مباحث و قطعات الکترونیک استفاده می‌شود.

بخشهایی از کتاب آموزش گام به گام الکترونیک به زبان ساده

Arduino در ابتدا توسط معلمانی توسعه داده شد که با استفاده از آن، ایجاد اشیاء و محیط‌ های تعاملی را برای دانش‌آموزان خود که مهندس نبودند، امکان‌ پذیر کردند، از آن‌ جا که Arduino اولیه در سال 2005 در دسترس قرار گرفت، تخمین زده می‌شود که بیشتر از 1 میلیون دستگاه به فروش رفته است.

طراحان، معلمان، مهندسان و دانش‌آموزان، با Arduino انواع پروژه‌هایی را ساخته‌ اند که دنیای اطراف را درک کرده و به آن پاسخ می‌دهند، برای برنامه‌نویسی این برد، یک محیط یکپارچه توسعه نرم‌افزار (IDE) به نام Arduino IDE ارائه شده که در آن می‌توان از فایل‌های نمونه استفاده کرده یا کدهایی را براساس پروژه خود نوشت... "خرید کتاب یادگیری الکترونیک به زبان ساده با آردوینو محمود خاوریان"

فهرست مطالب کتاب پی دی اف یادگیری الکترونیک به زبان ساده با آردوینو :

فضل اول

  • معرفی Arduino

فصل دوم

  • Arduino شما

فصل سوم

  • اشکال زدایی مدار

و ...

فصل پنجم

  • مروری بر مولتی متر

آثار برجسته محمود خاوریان:

  • کتاب یادگیری الکترونیک به زبان ساده با آردوینو pdf download
  • برنامه نویسی با پایتون برای دانش آموزان
  • کتاب طراحی وب سایت از HTML تا PHP
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد