سایت پروژه دانلود

سایت پروژه دانلود، مرجع جامع پی دی اف‌ های کتاب های ایرانی و خارجی ، شما را وارد دنیای جذاب دانش و اطلاعات می کند. همین حالا وارد پروژه دانلود شوید و به منبع عظیمی از کتاب ها دسترسی داشته باشید

سایت پروژه دانلود

سایت پروژه دانلود، مرجع جامع پی دی اف‌ های کتاب های ایرانی و خارجی ، شما را وارد دنیای جذاب دانش و اطلاعات می کند. همین حالا وارد پروژه دانلود شوید و به منبع عظیمی از کتاب ها دسترسی داشته باشید

دانلود رایگان کتاب نردبان المپیاد ریاضی هندسه

درباره و خلاصه کتاب نردبان المپیاد ریاضی هندسه

در دانلود رایگان کتاب نردبان المپیاد ریاضی هندسه این کتاب که برای دانش‌ آموزان سال‌های نهم و دهم بسیار مفید است، به گونه‌ ای نگاشته شده تا دانش‌ آموزانی که قصد شرکت در مرحله اول المپیاد را دارند با دانشی در حدود کتاب‌های درسی مباحث را دنبال کرده و ضمن افزایش مهارت در حل مسئله، دانش مورد نیاز برای مطالعه کتاب‌ های پیشرفته‌ تر را فراگیرند. پی دی اف کتاب نردبان المپیاد ریاضی هندسه یکی از بهترین آثار در ژانر کمک آموزشی متوسطه اول و دوم می باشد که پیشنهاد ما به شما مطالعه این کتاب ارزشمند می باشد.

فهرست مطالب کتاب پی دی اف نردبان المپیاد ریاضی هندسه :

فضل اول

  • اشکال هندسی

فصل دوم

  • تالس و تشابه

فصل سوم

  • مثلث

و ...

فصل پنجم

  • پاسخ تمرین‌ها

بیوگرافی کوتاه از مهدی تفرشی

مهدی تفرشی متولد 1364 یاضی‌دان، مترجم، نویسنده، معلم ریاضیات، روزنامه‌نگار، فعال سیاسی و از چهره‌های ماندگار ایران در زمینهٔ دانش و آموزشِ نوینِ ریاضیات در ایران بود، وی در عرصهٔ علم و آموزش و فرهنگ و سیاست تاریخ معاصر ایران، بیش از چهارصد جلد کتاب در زمینه‌های ریاضیات، تاریخ، فلسفه و ادبیات تألیف و ترجمه کرده است که در پست به معرفی کتاب نردبان المپیاد ریاضی هندسه pdf download برای شما عزیزان پرداخته ایم.

چرا کتاب نردبان المپیاد ریاضی هندسه pdf را باید خریداری کنید؟

پی دی اف کتاب نردبان المپیاد ریاضی هندسه رایگان یکی از کتاب های محبوب در میان دوست داران طالعه و پیشرفت می باشد که آماده‌ ی ایجاد تغییرات اساسی در خود و در هم شکستن چارچوب ذهن خود می باشند است. کتاب نردبان المپیاد ریاضی هندسه موفقیت زودهنگامی را به شما وعده می‌ دهد تا با مطالعه و تفکر درباره محتوای کتاب به تمامی خواسته های خود برسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد