سایت پروژه دانلود

سایت پروژه دانلود، مرجع جامع پی دی اف‌ های کتاب های ایرانی و خارجی ، شما را وارد دنیای جذاب دانش و اطلاعات می کند. همین حالا وارد پروژه دانلود شوید و به منبع عظیمی از کتاب ها دسترسی داشته باشید

سایت پروژه دانلود

سایت پروژه دانلود، مرجع جامع پی دی اف‌ های کتاب های ایرانی و خارجی ، شما را وارد دنیای جذاب دانش و اطلاعات می کند. همین حالا وارد پروژه دانلود شوید و به منبع عظیمی از کتاب ها دسترسی داشته باشید

دانلود رایگان کتاب خودم می‌خوانم 1: آب نبات

در دانلود رایگان کتاب خودم می‌خوانم 1: آب نبات اثر جاودان نویسندگان معروف شکوه قاسم نیا می باشد که توانسته به یکی از پر فروش ترین و برجسته ترین آثار در سرتایر جهان تبدیل شود. پی دی اف کتاب خودم می خوانم آب نبات توانایی خواندن و درک کلمات از اولین و البته مهم‌ترین مهارت‌های لازم در کودکان برای ارتباط با دنیای اطراف است. 

در این کتاب منتخب فهرست توصیفی آموزش و پرورش، نویسنده با استفاده از به‌ روز ترین و مفیدترین روش‌های آموزش روخوانی و با کمک تصاویر و تمرینات جذاب، به آموختن و تقویت مهارت کودکان در درک حرف(آ) کمک خواهد کرد.

بیوگرافی کوتاه از شکوه قاسم نیا

شکوه قاسم نیا (متولد 1334) از شاعران و نویسندگان به‌ نام ادبیات کودکان است. مجموعه‌ی آثار این این شاعر به بیش از 400 ترانه و داستان برای کودکان می‌رسد. اولین تجربیات ادبی این نویسنده از سال 1359 و در مجله‌ی کیهان بچه‌ها آغاز شد  که در پست به معرفی کتاب خودم می خوانم آب نبات pdf download برای شما عزیزان پرداخته ایم.

آثار برجسته شکوه قاسم نیا:

  • کتاب خودم می خوانم آب نبات pdf download
  • مجموعه قصه‌های شیرین کودکانه
  • کتاب بوس خیس
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد